"Motherhood...What a glorious career!"


Sesiapa yang sedang mencari-cari rumah untuk dibeli di Seremban, mungkin ini pilihan yang baik kerana lokasinya terletak berhampiran dengan surau d& Pusat Perniagaan Taipan Senawang.

Alamat Rumah:
No 11, Jalan Cempaka 22
Taman Cempaka Fasa 2
70450 Seremban
Negeri Sembilan

Jenis Rumah: Teres Dua Tingkat (Freehold),

Rumah tengah dan berkeadaan baik

Saiz Rumah: 22' X 75' sq feet

Bilik : 4

Kondisi : tiada pengubahsuaian,

TETAPI LENGKAP DENGAN GRILL.

Lokasi : Terletak di hadapan Surau Al-Amin, Taman Cempaka 2, berhampiran Pasaraya Giant Senawang dan Pusat Perniagaan Taipan Senawang.

Jika berminat atau untuk keterangan lanjut, sila hubungi Syaffik 013-2089065, elly 013 3337978

4.5.10

surat untuk tok - part 9

selalunya kat umah tok, dan suka tengok tok masak.
sambil2 tu amik senduk tok yang beso2 panjang tu ketuk kusi ke, ketuk meja ke,
ketuk tok ke hehehehe.
kali ni dan nak 'tolong' ibu masak sama kemas dapur.
jommmmmmmmmmmmmmmmmmmm,jemput tgk dapo kerajaan malaysia tok hehe.




mcm2 ada tok, segala tupperware, segala bekas,
sampai ayah kata boleh bukak booth kat amcorp arr.




hehe, mesti tok terbayang2 dan teman tok masak.



rindu dan ek...cenyum tok, cenyum..



hai tok! adik nak bagtitau adik leh tolak stroller dari bilik sampai dapur tok.
kadang2 adik ikut bontot ibu je, tau2 sampai dapur.



tu tgk, tu cat.
balance ayah cat umah,
ibu kata dia nak tengok berapa tahun benda tu dok situ,



lapa la tok, ibu ni lambat sgt masak.
masak nasi goreng aje,
tapi bersilat mcm nak wat kenduri.



kalu tok nampak sepah2 tu, abaikan.
ibu baru bukak kotak brg dapur,
tu yg basuh2 dah kat belakang tu,
elehhh tau takut ibu tu kena smash dgn tok,
kalu tak mulut tu bising aje sepah2 sana la,situ la...hehe



dah, dah, ibu halau dok depan,
sebab dan pomenkan oven ibu tu abihh rengggg!
jom joget lagu lady gaga tok??
oooooooo..ooo...ooo....
lala la..ulalala..



ini hall depan,depan tv.
besar sgt tok.
tp lapang tak byk barang.
yg pintu biru belah kanan tu mcm sliding,
bilik playground tp dan kn kakut2 nk main situ.
kalu tok perasan,rumah ni color biru banyak sgt.
askar ni suka color kelam tok.
ingat nk cat lg ada cat lebih,
tapi cane ibu nk wat,
dan sama adik sama wat perangai.
adik nangis, dan pun confirm nanges.
tu yg kalau tok dtg, leh ibu tu nyecat iihhihiihhiiihihihi.



readyyyyyyy?
selalunya tok / tokki teman dan main, ni ibu sama adik sajek.







adik pun nk borak sama tok,
adik batuk pulak la tok.
sini panas, minum ayaq masak pun boleh batuk.
adik mkn madu dah, tapi batuk dtg blik.
tok kalu batuk pun jgn lupamkn madu tau!
bukak bilik ibu tu ada sebotoi ats dressing table.

baiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii tok!


oppsss, sebelum tu ibu nk tunjuk bukti dia masak,
sebab nti tok tak percaya.

nah!!! teruk ibu tu kan? ada ke tunjuk periuk?..............




adik dh tak sabar nk mkn tok...
rasa2 semangkuk cukup x?heh!

No comments:

Related Posts with Thumbnails

HUSBAND & WIFE

HUSBAND & WIFE

WIFE & KIDS

WIFE & KIDS

KIDDO NO 1

KIDDO NO 1

KIDDO NO 2

KIDDO NO 2
 
Blog Design by Template-Mama.